کریم زبیدی: روابط عمومی؛ پل ارتباطی بین صنعت نفت و جامعه

١۲:٣٩ - سه شنبه ١٠ دی ١٣٩۸

روابط عمومی؛ پل ارتباطی بین صنعت نفت و جامعه



چاپنسخه چاپی




مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران روابط عمومی را پل ارتباطی بین نفت و‌ مردم خواند که می تواند نقش موثری در انعکاس فعالیت های این صنعت مادر داشته باشد.

کریم زبیدی صبح امروز (سه شنبه، ۱۰ دی ماه) در نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران که در سالن همایش های شهید بهشتی وزارت نفت برگزار شد، گفت: نهاد روابط عمومی در مجموعه شرکت نفت و وزارت نفت مهمترین نهادی است که وظیفه انعکاس فعالیت های صنعت نفت به بیرون از سازمان و‌انتقال دیدگاه جامعه نسبت به صنعت نفت را بر عهده دارند.

وی به اولویت ها و برنامه های کلان شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و گفت: هم اکنون اولویت تمرکز بر توسعه میدان های مشترک غرب کارون و میدان مشترک پارس جنوبی است که خوشبختانه طی این مدت در هر دو حوزه دستاوردهای خوبی کسب شده است.

زبیدی به توسعه سایر میدان های مشترک در شرکت نفت فلات قاره و شرکت نفت مرکزی اشاره کرد و گفت: روند توسعه ای این میدان ها هم بر اساس اولویت و برنامه توسعه ای خاص خود در حال انجام است.

وی توجه به اصل نگهداشت توان تولید، تامین به موقع خوراک پالایشگاه ها، توجه به امر صادارات، اعمال نظم و انضباط مالی، برنامه ریزی دقیق حفاری و‌ تعمیر به موقع چاه ها، رسیدگی به مطالبات پیمانکاران، رعایت اصل صرفه جویی در هزینه های جاری و... را از دیگر اولویت های شرکت ملی نفت ایران برشمرد.

به گفته زبیدی، اعمال مدیریت صحیح، آگاهی کامل مدیران از روند پیشرفت پروژه ها و تمام جزییات به ویژه جزییات مالی، می تواند نقش مهمی در انعکاس صحیح فعالیت ها داشته باشد.

وی اظهار کرد: روابط عمومی شرکت های تابعه هم باید ضمن افزایش چابکی، چالاکی و سرعت خود در انتقال اطلاعات، نقش مهمی در ارتباط بین نفت و جامعه بیرون از نفت برقرار کنند.

گفتنی است، نشست هم اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران با حضور روسا و کارشناسان روابط عمومی های تابعه امروز صبح آغاز به کار کرد و تا عصر امروز سه شنبه ادامه دارد.



منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران